Proslava rođendana još jedan je od povoda da okupite drage ljude i uživate u društvu, uz dobru muziku, hranu, piće i druženje! Organizacija proslave nije jednostavan zadatak i potrebno je da se slavljenik, ali i svi prisutni dobro zabave kako bi se ovaj događaj dugo prepričavao!
Da li znate kako da najbolje organizujete ovu proslavu, tako da slavljenik i gosti budu zadovoljni?
Osim čokoladne torte u premium pakovanju, šampanjca u toku večeri, dobre muzike i zabave, treba misliti na još mnogo sitnica kako bi slavlje prošlo u naboljem redu i ovo veče ostalo u lepom sećanju.
Bilo da ste slavljenici i pripremate se za veliku proslavu rođendana, ili želite da organizujete rođendan vašim najmilijima, u nastavku teksta čekaju vas korisni saveti za organizovanje nezaboravne proslave. Nastavite sa čitanjem i informišite se!
Prostor – odaberite prostor za slavlje na vreme
Prva i najvažnija stavka za proslavu rođendana jeste odabir prostora. Da biste mogli da zovete goste, organizujete muziku, hranu i piće, trebalo bi pre svega da odaberete prostor u kome će se proslava odigrati.
Prilikom odabira potrebno je da mislite na broj zvanica. U skladu sa tim, određuje se kvadratura, broj stolova i podijum za igru. Ako organizujete manju proslavu, možete se upustiti u reorganizaciju vašeg doma, posvetiti se dekoraciji i organizovati rođendan u poznatom ambijentu.
Ukoliko živite u stanu, ne zaboravite da obavestite stanare kog datuma se organizuje proslava, kako biste izbegli neprijatne situacije. Iz stana sklonite vredne i lomljive predmete kako biste bili apsolutno bezbrižni tokom proslave.
Za letnje žurke i proslave rođendana, vikendica u prirodi ili kuća pored bazena sjajna u ideja za proslavu. Naravno, prilikom proslava ovakvog tipa, uvek treba da mislite pre svega na bezbednost zvanica.
Muzika – jedan od najvažnijih faktora za dobar provod
Poznatno je da zabava počinje muzikom, stoga nemojte zapostaviti ovaj segment prilikom organizacije.
U skladu sa vašim finansijama, odaberite bend koji će zabavljati hitovima domaće i strane muzike tokom čitave večeri, DJ-a koji će puštati muziku ili sami kreirajte playlistu koja će pratiti zabavu.
Treća opcija svakako je najpovoljnija, ali i najizazovnija. Za nju vam je potrebno dobro ozvučenje i laptop uređaj. Osim toga, važno je da kreirate veliku playlistu od nekoliko stotina hitova popularne muzike. Ako zabavu želite da podignete na viši nivo, kao finale večeri možete organizovati zanimljive karaoke.
Hrana i piće – posluženje treba da bude na visokom nivou
Jedan od glavnih segmenata za dobar provod svakako su ukusni slaniši, slatkiši i piće za osveženje i predah tokom večeri. Ukoliko ste iznajmili prostor za proslavu, postoji mogućnost da hrana i piće ulaze u cenu.
Ipak, brojne su situacije u kojima to nije slučaj, te samostalno treba da odaberete hranu.
Predlažemo vam da u ovom segmentu budete kreativni.
Jedan sto namenite slanim specijalitetima poput ukusnih kanapea sa različitim sastojcima, peciva poput mini pica, kiflica i pita. Najbolja opcija za proslave ovog tipa svakako je hrana koja može da se jede “sa nogu”.
Drugi sto namenite slatkim specijalitetima. Osim ukusa koji odlikuje poslastice, predlažemo vam da odaberete specijalizovanu radnju koja priprema slatkiše koji predstavljaju ujedno i jedinstvenu dekoraciju. Neki od predloga za proslavu rođendana su krofne različitih boja i neodoljivog ukusa, mafini, praline i slični mali zalogaji u kojima će svi gosti uživati!
Hrana ujedno može biti i deo dekoracije, te stolovi za posluživanje svojim bojama i postavkom mogu da prate ostatak dekoracije. Ne zaboravite na piće. Ukoliko posluženje sami organizujete, na jednom stolu stavite čiste čaše i ohlađeno piće kojim će se gosti posluživati.
Zvezda večeri svakako je torta koja svojim izgledom i ukusom treba da isprati čitav događaj i bude pravo zadovoljstvo kako za zvanice, tako i za slavljenika!
Fotografije – sačuvajte lepe uspomene zauvek
Fotografija na papiru danas je u određenoj meri izgubila na značaju. Najveći deo fotografija čuva se u mobilnom telefonu i za par godina im se gubi svaki trag.
Ipak, ne smete dozvoliti da se to dogodi i sa fotografijama sa proslave važnih rođendana i jubileja. Svaka velika i značajna proslava treba da bude ovekovečena, a slavljenik će se uvek rado vraćati slikama i uživati gledajući ih.
S obzirom na to da je cilj svih zvanica da se lepo provedu, nemojte se uzdati u to da će neko fotografisati, već uzmite stvar u svoje ruke.
Savet je da angažujete fotografa koji će zabeležiti sve značajne trenutke. Prednosti angažovanja profesionalaca su mnogobrojne. Pre svega, osim sjajnih kadrova koji hvataju spontane situacije, fotografije nastale na ovaj način znatno su kvalitetnije i izgledaće sjajno u vašem albumu.
Zvanice – odaberite krug ljudi sa kojima ćete se dobro zabaviti
Iako je ova stavka poslednja na listi, zvanice nisu ništa manje važne od ostalih stvari na koje treba da mislite.
Štaviše, spisak gostiju jedan je od najvažnijih faktora za dobar provod i proslavu rođendana. Ukoliko organizujete proslavu za svoje dete, pre svega je važno da mislite na njegov krug prijatelja. Jasno je da želite da rođendanu prisustvuju rođaci i vaši bliski prijatelji, ali ne zaboravite da ovo nije vaše veče.
Stoga, ispunite želje vašem detetu i obradujte ga proslavom sa njegovim društvom, odnosno njemu najbližim ljudima. U dogovoru sa njim, jedan od stolova uvek možete ostaviti za vama bliske prijatelje, pa ćete se tako i vi provesti sjajno.
Ukoliko je proslava kod kuće, u vikendici ili na nekom manjem prostoru, treba pažljivo promisliti o broju zvanica te obezbediti prostor u koji svi mogu da stanu i dobro se provedu.
Nadamo se da vam je naš tekst bio interesantan, te da ste prikupili važne informacije u vezi sa organizacijom proslave rođendana!