sublimaciona stampa

Zašto je sublimaciona štampa moćan element marketinga?

Štampani materijali neizostavni su deo planova, strategija i taktika marketinga. Vrhunski profesionalci u oblasti marketinga daju značaj štampi, iako postoji veliki broj digitalnih tehnika i komunikacija koje se danas izdvajaju izvan realnog sveta. Ipak, poznavaoci tržišta potvrđuju da je značaj onoga što se „vidi okom“, pročita i zapamti gotovo nenadmašan.

Sublimaciona štampa je visoko kvalitetan tip transfera boja iz savremenih štampača na raznovrsne podloge. Pruža maksimalne mogućnosti za kreiranje personalizovanih promotivnih materijala i jedinstvenih proizvoda. U nastavku teksta dajemo ključne razloge zašto je sublimaciona štampa moćan element marketinga.

Sublimaciona štampa kreira promotivne materijale

Iako se sublimaciona stampa, kao i svi drugi tipovi, mogu koristiti za najrazličitije svrhe i potrebe štampanja, izrada atraktivnih i unikatnih promotivnih materijala velika je prednost. Oni su namenjeni kupcima, dobavljačima i svim drugim poslovnim saradnicima i mogu se poklanjati sa ili bez povoda. Najčešće se daruju za važne datume, u nagradnim igrama, zatim kao poklon uz proizvod, kao i za određeni iznos obavljenih kupovina ili vrednost ostvarene saradnje i ugovora. 

Obično se kao promotivni materijali štampaju sledeći predmeti: majice, kačketi, šolje, čaše, torbe, hemijske olovke, notesi i mnogo toga drugog. Veliki broj podloga pruža raznolikost u izradi promotivnih materijala. Sublimaciona štampa vrši se na tekstilu, plastici, keramici, staklu, kamenu i mnogim drugim. Na svaku od njih pojedinačno sublimaciona štampa prenosi kvalitetne boje u vidu logotipa, naziva, kontakt podataka kompanije, ili predviđenih ilustracija. Sve to, namenjeno je promociji i povećanju vidljivosti u javnosti.

Sublimaciona štampa je troškovno efikasna

Sublimaciona štampa je kvalitetna, a ujedno ne zahteva veliki novčani izdatak. Cena štampe obično zavisi od broja primeraka, podloge, formata i veličine skice za preslikavanje. Ipak, sublimaciona štampa omogućava kreiranje personalizovanih sitnica, što znači da svaki pojedinačni primerak može da bude unikatan, odnosno da se razlikuje od drugog. Razlog za to je niska cena štampe pojedinačnog proizvoda, što je odlična prednost među konkurentima na tržištu. Samim tim, preduzeća dobijaju sjajne promotivne materijale po fenomenalnim cenama, a oni mogu višestruko uticati na povećanje obima prodaje.

Sublimaciona štampa stvara prepoznatljivost

Velika prednost koju ima sublimaciona štampa jeste stvaranje prepoznatljivosti, imidža i reputacije, kao i osnova za razvoj brendova. Najvećim delom to je zahvaljujući vrhunskim performansama štampe, mogućnosti personalizacije i kreiranja unikatnih proizvoda koji će biti različiti i prepoznatljivi. 

Mnogo je načina za kreiranje imidža, a sublimaciona štampa jedan je od njih, koji nedvosmisleno daje veliku vidljivost u javnosti. Kreiranjem šolja, majica i drugih predmeta koji su veoma nosivi, stoje u kancelariji, domu ili se mogu videti na prolaznicima na ulici, izaziva pažnju ljudi. Samim tim, mogu biti zainteresovani da se raspitaju o proizvodima ili uslugama kompanije, posete web sajt, društvene mreže ili kontaktiraju predstavnike. Svaki korak koji neka osoba učini na osnovu primećenosti promotivnih materijala u okolini, može biti rezultat kvalitetne štampe i izrade.

Kvalitetan prenos boja na različite podloge, sa ciljem kreiranja sjajnih predmeta, sitnica, poklončića ili vrednih proizvoda, omogućava savremena sublimaciona štampa. Ima veliki broj prednosti u marketinškom pogledu, što se ogleda u odličnim promotivnim efektima, razvoju prepoznatljivosti i unikatnih predmeta koji se mogu uspešno prezentovati na tržištu, poklanjati kupcima i svim drugim interesnim stranama kompanija.