Kako bi se upostavili što bolji odnosi između zaposlenih i kako bi se zaposlenima pokazalo da se i te kako vodi računa o njima, organizuju se korporativne proslave. Postoji više različitih vrsta korporativnih proslava, ali uglavnom se organizuju samo na nivou preduzeća.
Takođe, mogu se organizovati i na malo globalnijem nivou, kada se pozivaju i klijenti, strani poslovni partneri i prijatelji jedne kompanije. U svakom slučaju korporativna proslava zaista treba da ostavi dobar utisak na zaposlene i na sve goste, jer i sama organizacija i izbor mesta mnogo govori o samom preduzeću. Zato se i sama organizacija korporativnih proslava prepušta najsposobnijima u jednoj kompaniji, zato što nadređeni znaju koliko je važno otići u dobrom raspoloženju sa takve proslave.
Zašto je restoran najbolji izbor za korporativne proslave?
I pre nego što obrazložimo kakav treba da bude restoran za korporativne proslave, treba odgovoriti na pitanje zašto je restoran najbolji izbor. Ne postoji mnogo opcija kada treba organizovati korporativne žurke i proslave. Neke kompanije koriste i sopstvene prostore, ali to nije dobra ideja, zato što zaposleni taj prostor vezuju za posao, možda neka loša iskustva i rad. Treba se malo distancirati od tog prostora i treba malo dopustiti gostima i da se opuste, a to sigurno neće uspeti ukoliko ostanu i dalje u firmi i nakon radnog vremena, pa čak iako je razlog dobar provod. Restorani su ipak najbolja varijanta, jer je to mesto gde se ljudi inače provode, uživaju, lepo jedu i druže. A šta je to što jedan restoran čini dobrim izborom za korporativne proslave saznali smo u restoranu Terminal Gastro Bar na Vračaru, od ljudi koji imaju veliko iskustvo u organizaciji ovakvih vrsta proslava.
Lokacija restorana
Kada birate restoran za korporativne proslave, uvek na umu imajte i lokaciju. Dakle, nikako ne treba da birate restorane koji se nalaze u nekim zavučenim ulicama, na kraju grada. Gledajte da izabrani restoran bude negde u blizini centra grada, na nekoj ekskluzivnoj lokaciji ili bar u nekoj lepoj ulici, u blizini nekog lepog trga. Takođe, gledajte da, iako je u samom centru, da ne bude mnogo zavučen, nego da svi mogu lako da ga pronađu.
Restoran sa dobrom reputacijom
Ako ne želite da se vaša firma dovodi u loš konktest, onda pažljivo birajte restoran. Šta će misliti o vašoj kompaniji ukoliko restoran koji ste odabrali nema dobru reputaciju i dovodi se u vezi sa raznim sumnjivim likovima i sinonim je za kič i promiskuitet. Dakle, vrlo je važno da to bude restoran sa dobro reputacijom, koji postoji godinama i koji je na gotovo svim poljima pokazao vrhunski profesionalizam i predstavio najbolju uslugu.
Enterijer restorana za dobar prvi utisak
Svi pamte lepe stvari, a i te kako prepričavaju fascinantne stvari. Dakle, izborom dobrog restorana učinite da vaši gosti čim zakorače u taj prostor ostanu bez teksta. Tako veličanstveni restorani, uređanim sa stilom, adekvatih boja i detalja, čine da se osećamo zaista posebno. Restoran mora da odiše elegancijom, sofisticiranošću, osećajem za kvalitet. Trebalo bi da bude dovoljno prostran, ali popunjen detaljima, tako da ne deluje prazno. Čum uđete u neki restoran odmah ćete primetiti da li se neko zaista potrudio da to izgleda ekskluzivno. Takođe, enterijer restorana ne treba da bude takav da liči na sve ostale restorane, već treba da ima svoj pečat, koji ga apsolutno razlikuje od ostalih. Treba da bude „udoban“ gostima. Naime, sa vlasnikom ili menadžerom restorana treba da se dogovorite koliko će tačno ljudi biti i kako želite da budu raspoređeni, a menadžer će vam predložiti da li je bolje da to budu stolovi za visoko sedenje ili neki drugi stolovi. Kada je u pitanju osvetljenje restorana, zavisi šta hoćete da postignete. Ukoliko gosti dolaze na večeru i neće biti tek posluženje na čačkalicu, onda savetujemo da osvetljenje bude umereno, ali ne prejako. Kada je u pitanju neka koktel korporativna proslava, koja više podseća na žurku, onda neka svetlo bude prigušeno, a neka se svojim jarkim bojama ističe šank ili neki drugi interesantni delovi restornaa.
Ponuda i kvalitet hrane treba da ostavi najjači utosak
Pored enterijera, koji je prvi utisak, na goste će i te kako važan utisak ostaviti hrana. Tako da treba da birate restorane, koji i te kako vode računa o ovom segmentu. Jasno je da želite da udovoljite većini gostiju, ali ipak savetujemo da se sa menadžerom restorana dogovorite o originalnoj i ekskluzivnoj ponudi ukusne hrane. Samo vrhunski restorani imaju kako domaća i tradicionalna jela, tako i internacionalne specijalitete. Takođe, samo dobri restorani posebno vode računa i o zdravoj i veganskoj hrani, koja bi u svakom slučaju trebalo da bude prisutna na korporativnim proslavama. U vašoj ponudi na korporativnoj proslavi se može naći na primer grilovani kozji sir ili tartar od lososa, kao i karpaćo od bifteka. Mocarela štapići, pohovane masline i umre u pančeti mogu biti samo predlog. Ukoliko želite da zaista posebnu dimenziju korporativne proslave i ukoliko vam dolaze i strani veoma važni gosti savetujemo da u ponudu hrane uvrstite i sushi. Nemaju svi restorani sushi, a neki restorani iako imaju u ponudi sushi nemaju profesionalce koji to znaju da pripreme. Tako da, raspitajte se dobro u kojim je to restoranima sushi najbolji, jer je onda sigurno i cela ponuda fenomenalna.
Ponuda pića
Ne treba posebno napomenuti da piće na korporativnim proslavama treba da bude besplatno. Niko ne želi od zaposlenih da bude pozvan na korporativnu proslavu gde će sam plaćati piće. Potrudite se da ponuda sadrži razne vrste ekskluzivnih pića i da budu jako lepo uklopljena sa savršenom hranom. U ponudi treba da budu pre svega bezalkoholna pića, sokovi i prirodni domaći ceđeni sokovi. Zatim, mnogo vrsta piva, premium rakije, likeri, kokteli, žestoka pića i naravno neizostavni viski. Malo je restorana koji vode računa o tome da imaju bogatu ponudu viskija, a ukoliko pronađete takav restoran, znaćete da i te kako vode računa i o drugim detaljima. Restorani koji se potrude da nabave ono što i nije tako jednostavno, predstavljaju one ugostiteljske objekte koji postoje upravo da bi zadovoljili goste i to im je primerni cilj. U takvim restoranima dobra koroprativna proslava je zagarantovana.
Dakle, da sumiramo – restoran za korporativne proslave treba da bude na dobroj lokaciji, treba da bude ugledan i cenjen, sa prigodnim enterijerom i bogatom i kvalitetnom ponudom hrane i pića. Kada se svi ovi kriterijumi zadovolje, onda možete biti uvereni da će o vašoj korporativnoj proslavi još dugo da se priča i da će svi zaposleni i gosti i te kako biti zadovoljni.