5 saveta kako da lakše organizujete selidbu

Selidbe nisu lak posao, niti posao koji se brzo završava, a uz sve to, tu je i stres koji je neizbežan. Međutim, taj stres, ali i vreme utrošeno na ceo proces selidbe mogu se umanjiti tako što ćete biti dobro organizovani. Kao i kod svakog posla bitno je da se organizujete što bolje, jer se na taj način rešavate situacija koje dolaze neplanirano, a koje uvek čine da se sve odugovlači i otežava.

Jeftine selidbe i be z stresa je moguće organizovati, zato za vas imamo nekoliko saveta o samoj organizaciji preseljavanja iz jednog mesta u drugo, odnosno, iz jednog prostora u drugi. Sve počinje tako što znate gde idete, odnosno, koja vam je krajnja destinacija, naravno, a onda polako krenite prema ovoj listi i videćete da ćete uraditi posao brže nego što ste mislili.

Prevoz stvari

Ako planirate da selidbu organizujete tako što ćete samostalno ili uz pomoć prijatelja prevoziti stvari dan po dan, možda uz pomoć taksija, slobodno odustanite, jer ćete tako izgubiti i vreme i dosta novca. Jeftine selidbe mnogi misle da ne postoje, ali zapravo, kada angažujete nekoga ko se time profesionalno bavi uvidećete da je računica mnogo manja takvim angažmanom, nego kada sve radite sami. Selidbe Beograd, na primer, čini napornim, vrlo skupim i stresnim, ali kada imate pomoć onih kojima su selidbe posao sve se završi za jedan dan. Osoblje i vrsta vozila koja su vam potrebna ugovorite na vreme, kao i sam datum i vreme, i vaše je da gledate kako se sve brzo odvija.

Napravite spisak

Kada imate obezbeđen prevoz stvari, onda je pola posla odrađeno. Sledeće jeste pravljenje spiska. Neka se na vašem spisku nađe potrebna ambalaža za pakovanje, kao što su kutije i veći paketi, jer je u njima mnogo lakše sve lepo posložiti i organizovati, ali i kese, torbe i slično tome. Dodajte na spisak šta je potrebno da dokupite za novo mesto gde idete, a da vam je potrebno tokom useljenja ili u prvim danima, kako ne biste previše vremena ostavili na konstantno odlaženje u prodavnice, jer bi se na taj način davalo i više novca neplanirano. 

Rešite se nepotrebnih stvari

Sve nepotrebne predmete, stare stvari, sve ono šta dugo vremena ne koristite i nećete dalje koristiti na vreme sklonite i dajte onima kojima su potrebne, a neupotrebljivo bacite. Tokom selidbe ovakve stvari znaju često da se prenose iz starog u novi prostor, da zauzmu dosta mesta prilikom prevoza, a da na kraju oduzimaju vreme na ponovno pregledavanje i bacanje. Zato se svega toga rešite pre nego što započnete završno pakovanje.

Beležite šta gde stavljate

Dobra organizacija zahteva i da svaku kutiju obeležite gde će ići u novi prostor, šta se u njoj tačno nalazi, jer nećete morati da otvarate sve odjednom ukoliko nešto tražite, čime biste napravili ogroman nered, već samo onu u kojoj je, što postižete samim pisanjem i kačenjem na te kutije i torbe.

Soba po soba 

Ne krećite u sređivanje svega odjednom. Uredjenje stana nije jednostavno zaot savetujemo da sređujte i opremate prostoriju po prsotoriju, sobu po sobu,  pa tako kada sasvim  završite jednu, onda pređite na drugu. Na ovaj način ćete imati već jednu sasvim uredno raspremljenu prostoriju u kojoj ćete moći da normalno funkcionišete, živite ili radite, dok se selidba ne privede potpunom kraju.