Flajeri su tradicionalno dobro poznato sredstvo za komunikacione aktivnosti kompanija. Mogućnost da se pokažu ideje i kreativnosti vrsnih poznavalaca marketinga, prenose se na ove papire. Promocija preduzeća veoma je važna, sa aspekta upoznatosti kupaca, potrošača i investitora sa karakteristikama poslovanja.
Postoji mnogo različitih inovacija koje obuhvata izrada flajera. To rezultira različitim dizajnovima, oblicima, dezenima i drugim svojstvima flajera. U nastavku teksta navodimo osnovne razloge zašto je baš štampa flajera odličan način za unapređivanje svih segmenata poslovanja.
Flajeri su jeftin instrument marketinga
U moru različitih instrumenata i aktivnosti marketinga, flajeri i danas imaju veoma važno mesto. Prva pomisao za promociju kompanija, organizacija i drugih entiteta, jeste štampa flajera. Razlog je prvenstveno veliki doseg i ostvareni efekti, uz značajno niske troškove. Štampanje flajera danas je brzo i jeftino. Ukoliko postoji pripremljeni dizajn, potrebna je samo izrada flajera. Čak i ukoliko nemate pripremu za štampu, možete je otkupiti od nekih marketing stručnjaka, ili izabrati da štamparija oblikuje prema Vašim potrebama. Komad flajera ima nisku cenu, koja se dodatno smanjuje prilikom štampanja velikog broja primeraka. Bez potrebe izdvajanja dosta novca, efekat koji daju flajeri na promociju kompanija veoma je veliki.
Flajeri povećavaju svest o postojanju kompanija
Flajeri su jednostavan način da upoznate potrošače, korisnike usluga, stanovnike nekog prostora sa postojanjem preduzeća. Kao instrument marketinga, svi flajeri imaju struktuirane podatke, koji daju neke osnovne informacije i podatke o aktivnostima, zatim najavljuju događaje i nove proizvode ili usluge. Čak i da neka osoba nikada nije čula za kompaniju i delatnost, pogledom na dizajniran papir, sazna mnogo više od toga. Ovo je veoma značajno organizacijama koje angažuju stručnjake za štampanje flajera, jer je prvobitni cilj da se za to preduzeće čuje, u jednom ili više gradova, zemlji ili preko granica države. Povećanjem svesti o postojanju, uvećavaju se i poslovni rezultati, putem dobre propagande i preporuka.
Flajeri pružaju mnoge informacije
Pored toga što promocijom kompanija flajeri mogu pospešiti poslovanje, oni mogu pružiti brojne informacije od značaja za korisnika. Sve što ne možete da navedete na vizit karti, bilbordu ili drugom štampanom materijalu, možete da prenesete na flajere. Bilo da uvodite novi proizvod, uslugu, ili neku drugu inovaciju, na flajerima se to može naznačiti. Slobodan prostor može se popuniti fotografijama u vezi sa biznisom, a preostali deo za nekoliko reči ili rečenica. Pozivanjem na veb sajt, društvenu mrežu ili neku drugu internet adresu, zaintrigiraće se čitaoci. To će sigurno privući njihovu pažnju, povećati posećenost internet stranica, upoznatost sa kompanijama i dugoročno posmatrano, poslovne rezultate.
Flajeri daju rezultate u poslovanju
Rezultati koje mogu dati flajeri na povećanje obima posla su izraženi. Oni se najčešće dele „od ruke do ruke“, tačnije, možete da znate koliko dnevno primeraka je podeljeno, na kojoj lokaciji i slično. Takođe, može da se prati reakcija ciljnih grupa, da li je bilo postavljenih pitanja, većeg interesovanja i pominjanja naziva organizacija. Na osnovu tih podataka, stručnjaci za marketing i prodaju mogu da izrade različite grafikone, za proračune predviđenih kretanja na tržištu, potencijalnih saradnji i drugih važnih podataka. Postoje mnogo savremeniji oblici komunikacija, ali efekat koji daju flajeri su i dalje visoki.
Flajeri predstavljaju alat marketinga, koji se koristi od davnih vremena i danas ne jenjava njihova upotreba. Dosežu do širokih masa na tržištu, uz značajne povratne informacije, i mogućnosti merenja unapređenih rezultata u biznisu.