Vizuelni prikaz proizvoda je danas veoma bitna stavka u uspešnom poslovanju.
Činjenica je da je internet mnogim brednovima doneo mnoga dobra, i u tome je uloga vizelnog identiteta veoma doprinela. Vizuelni prikaz vašeg proizvoda može znatno povećati vašu prodaju. A najbolji način soritranja i prikaza tih prozvoda je upravo štampa kataloga.
Estetika štampanih kataloga
Katalozi nisu samo praktični zbog njihove funkcionalnosti, jer soritranje svih prozivoda na jednom mestu je odličan način predstavljanja vašeg brenda. Njihova estetika takođe ima funkciju u napretku poslovanja. S obzirom da smo pomenuli važnost vizuelnog u današnjem poslovanju, izbor dizajna u izradi kataloga je veoma bitan.Dizajn kataloga možete osmisliti sami ili uz pomoć profesionalnog grafičkog dizajnera. Velika je prednost imati nekog ko je učen za takvu vrstu posla, zato se ne ustručavajte da pitate za pomoć ili savet dizajnera. S obzirom da je dizajn skoro presudan u svetu konkurencije, potrudite se da svoj proizvod izdvojite kreativnošću i pametnim marketinškim potezima. Pre svega je potrebno dobro poznavati svoju publiku. Istražite starosno doba koje koristi vaše proizvode i od toga krenite da pravite profile vaših potrošača. Ovo vam može biti odličan pokazatelj u daljim dizajnerskim rešenjima. Biti u dodiru sa publikom i obraćati im se sa dozom intimnosti je uvek dobar potez i zbog toga i dizajn treba da oslikava vaš odnos sa potrošačima.
Kako Floraekspres koristi štampu kataloga?
Sada kada znate važnost kataloga, najbolje je kroz primer pokazati kako se oni koriste u cilju bolje prodaje. Odličan primer za to je Floraekspres koja se bavi kataloškom prodajom biljaka i cveća. Ono što je veoma bitno kod njih je to da ljudi zainteresovani za ovu vrstu kupovine u svakom trenutku mogu otići na njihovu veb stranicu i pogledati šta nude.Kataloška prodaja proizvoda je odličan način povezivanja sa mušterijama jer im direktno govorite o prozivodu sve što treba da znaju. Na sajtu odnosno katalogu možete videti karaktersitike sadnica, slike, opis kao i komentare na prethodna iskustva mušterija. Sve ovo je i više nego dovoljno da pružite svojoj mušteriji informacije o proizvodu. Katalozi odlično služe i za informacije o akcijama, popustima i rasporodajama proizvoda. Sa ovakvom vrstom prodaje, biznis Floraekspresa je znatno napredovao. Rešenje je savremeno i nudi ljudima uvid u sve one informacije koje su potrebne da znaju o proizvodu koji žele da kupe.
Šta se sve može naći u katalogu?
Ovaj način infromisanja o proizvodu je veoma pogodan za biznise koji se bave prizvodnjom više proizvoda, odnosno grupacijama. U katalozima možete napraviti kategorije po kojima ćete razvrstati svoje prozivode kako biste što urednije prikazali svoje proizvode. Pored svih navedenih prozvoda, potrebno je i opisati prozivod kao i njegovu upotrebu ukoliko je to potrebno. Cena takođe mora da stoji uz proizvod, a na tom mestu će se naći i akcija, popust ili neki drug vid sniženja cene. Fotografije proizvoda su veoma važna stavka u izradi kataloga. Ovde je bitno da vodite računa kako se vaš prozvod fotografiše, odnosno da li je predstavljen u pravom svetlu za publiku kojoj je proizvod namenjen. Na kraju, u katalogu se moraju naći informacije o vašoj firmi i poslovanju. Adresa, kontakt telefon i slične informacije su obavezna stavka u katalozima.