mrsavljenje

Rešite se viška kilograma na najzdraviji mogući način

Kako biste pravilno smršali neophodno je da smanjite unos kalorija, pojačate fizičke aktivnosti, ali i da povećate bazalni metabolizam. To je najzdraviji način za topljenje suvišnih masnih naslaga i oblikovanje tela. Kilogrami se moraju skidati postepeno kako ne bi došlo do opadanja mišićne mase, a samim tim i bazalnog metabolizma. Laganim mršavljenjem se obezbeđuju trajniji rezultati.

Dnevni unos kalorija

Ukoliko želite da smršate nikako se ne smete izgladnjavati, jer time nećete postići željene rezultate, naprotiv, vrlo brzo ćete imati više kilograma nego na početku dijete. Naime, smanjenje unosa kalorija, u odnosu na proračunate dnevne potrebe, sme da ide maksimalno do hiljadu. Na taj način moguće je izgubiti do sto grama dnevno.

Ukoliko drastično smanjite unos kalorija doći će do aktiviranja odbrambenog mehanizma organizma i usporavanja metaboliuzma, što rezultuje sporijim trošenjem masnih rezervi. Kao posledica toga opada mišićna masa. Kako mišići troše više kalorija od masnog tkiva, doći će do usporavanja bazalnog metabolizma i do sporije potrošnje kalorija sa opadanjem mišićne mase. Da se to ne bi desilo potrudite se da svaki Vaš obrok sadrži proteine(meso, jogurt, sir, pasulj ili orasi), kako bi se sagorele masnoće a očuvala mišićna masa.

Pravilna dijeta podrazumeva od pet do osam obroka na dan. Na taj način organizmu se ne dozvoljava skladištenje masnoća. Na unesenih hiljadu kalorija putem hrane neophodan je unos najmanje jednog litra vode. Nema potrebe da se potpuno odričete hrane koju volite, potrebno je samo da smanjite količinu.

Pojačajte fizičke aktivnosti ukoliko želite da smršate

Fizičke aktivnosti, odnosno aktivno vežbanje bar nekoliko puta nedeljno je od ključne važnosti za pravilan gubitak kilograma. Teretane možete naći bukvalno u svakom naselju, a ukoliko ne želite da dajete novac za to, onda se bacite na džoging ili brze i duge šetnje uz vežbe kod kuće.

Tradicionalan način vežbanja aktivira svega trećinu mišićnih vlakana. Pomoću sprave za vežbanje Pover Plate moguće je angažovati čak 96% mišićne mase. Ova sprava je namenjena kako profesionalnim sportistima, tako i rekreativcima. U brojnim rehabitacionim i velnes centrima možete trenirati na ovoj spravi. Njen rad se bazira na vibracijama određenih frekvencija koje izazivaju intenzivnije kontrahovanja mišića. Vreme standardnog treninga se može smanjiti za dve trećine uz postizanje fenomenalnih rezultata. Pomoću Power Plate sprave za vežbanje ćete zategnuti mišiće, poboljšti metabolizam, smanjiti telesnu masu i povećati snagu celog organizma.