gubljenje-celulita

Pet koraka u borbi protiv celulita

Bliži se leto, sezona kupaćih kostima, a vi biste da se uvučete u vuneni džemper i somot pantalone. Imate nekoliko kilograma viška, čuveno salce na stomaku, a uz to ste i ponosni vlasnik najvećeg ženskog neprijatelja-da, u pitanju je celulit. Ukoliko ne želite da popularno zvana pomorandžina kora „krasi“ vaše butine, zadnjicu i noge na plaži ili bazenu, preduzmite što pre neki od sledećih koraka, mada mi glasamo za kombinaciju da biste do rezultata došli brže.

Voda, voda i opet voda

Prvi i najvažniji korak kada odlučite da kažete zbogom celulitu jeste unos tečnosti. Preporučuje se, pre svega, da pijte vodu, i to minumum 2l dnevno. Dan počnite čašom tople vode u koju ste nacedili nekoliko kapi limuna, a kasnije se trudite da uvek pored sebe imate  flašicu vode koja će vas podsećati da je redovno pijete. Voda je moćan saveznik u borbi protiv celulita, ali blagotvorno deluje i na ubrzanje metabolizma i sam proces mršavljenja. Osam čaša dnevno učiniće vašu kožu hidriranom, svežijom i mlađom.

Promena ishrane

Celulita se sigurno nećete osloboditi dok ne promenite ishranu i oslobodite se onih navika koje su i dovele do njegove pojave. Svi ponekad budemo slabi i posegnemo za brzom hranom. Pljeskavice, pice, slatkiši, gazirani i energetski napici prosto mame, ali na vama je da im kažete jedno odlučno ne. Vaša ishrana pre svega treba da bude bogata svežim voćem i povrćem, sa što manje masne i prerađene hrane. Uz to, poželjno je da vam obroci budu pravilno vremenski raspoređeni i da ne posežete za grickalicama između njih. Orasi, maslinovo ulje, jabukovo sirće, integralne žitarice, cvekla, beli luk, đumbir ili peršun samo su neke od namirnica koje će vam pomoći da eliminištete ili drastično smanjite celulit.

zdrava-ishrana

Vežbanje

Redovna fizička aktivnost neophodan je preduslov dobrog fizičkog i mentalnog zdravlja. Svi se slažu da je ona, uz odgovarajuću ishranu, najvažniji faktor u pogledu postizanja i održavanja željene kilaže, prevenciji kardiovaskularnih bolesti , lečenju od depresije i anksioznosti. Uz sve to, vežbanjem ćete oblikovati i zategnuti svoje telo, pa će samim tim i celulit biti manje vidljiv. Kao top 3 aktivnosti u borbi protiv celulita preporučuju se brzo hodanje, plivanje i trčanje. Kao i za sve, izgovori za odustajanje od vežbanja se uvek mogu pronaći, počev od neuklapanja u termine u fitnes centrima do skupih programa ili nedostatka vremena. Za početak, ustanite 5-10 minuta ranije i odradite vežbe istezanja, opredelite se da do posla stignete brzim hodom, a ne kolima ili autobusom, a ako ste mama, trčati možete i tako što ćete kolica gurati ispred sebe. Priuštite sebi nekoliko puta mesečno odlazak na bazen i primenite akvabik vežbanje.

Kavitacija

Primenili ste sve navedeno, ali do rezultata ne stižete očekivanom brzinom. Možda je ipak vreme da sve prepustite profesionalcima i opredelite se za tretmane u salonima: anticelulit masažu ili ultrazvučnu kavitaciju.  Kavitacija je neinvazivna, potpuno bezbedna, a pri tom i bezbolna metoda koja doprinosi pre svega topljenju masnih naslaga, kao i smanjenju celulita. Ne smete imati prevelika očekivanja i očekivati da sve dođe na svoje posle jednog tretmana, ali budite uvereni da će promena biti uočljiva posle nekoliko intervencija. Ovim tretmanima izgubićete centimetre u struku, a koža će biti glatka i zategnuta. Da biste sve to postigli, potrebno je da se pridržavate pravila koja ćete dobiti od osobe koja sprovodi ultrazvučnu kavitaciju. Ne smete da jedete ništa dva sata pre i sat vremena posle tretmana, morate da pijete puno tečnosti, uz izbegavanje alkohola i kofeinskih napitaka, vežbate redovno i zaboravite na masnu hranu, slatkiše i skrob.

mrsavljenje

Anticelulit kreme i gelovi

Pored pravilne ishrane, fizičke aktivosti i puno tečnosti, na vama je da izaberete i neku kremu ili gel specijalno namenjenu za borbu protiv celulita. Ove kreme, da bi bile efikasne, sadrže neki od sledećih sastojaka: kofein, ekstrakte bršljana, ruzmarina, mente, algi ili divljeg kestena, eterična ulja. Pored upotrebe same kreme ili gela podjednako je važan i način upotrebe. Morate izdvojiti vreme i posvetiti se utrljavanju anticelulit proizvoda na kritične delove vašeg tela. Masaža pokretima odozdo na gore (nikako se ne savetuju kružni pokreti kojima se celulit samo potiskuje dublje pod kožu) nakon pilinga dovešće do željenih rezultata i svakako ne smete smetnuti sa uma da ćete samo svakodnevnim nanošenjem primetiti promenu.